Zamlžený Hotzone.tv Park Opening Hintertux 2015

Zimní sezónu v Alpách každoročně startuje opening ledovce Hintertux a za Freeride.cz jsme sem letos vyslali partu Make It Real s tradičním úkolem nasbírat co nejvíce materiálu. Bohužel, příroda tentokrát vůbec nespolupracovala a seslala na Hintr třídenní totální hegeš. Jak to všechno probíhalo už necháme říct textem, fotkami a videem kluky z MIR.

Rok se s rokem sešel a pomalu se nám rozthl pytel s úvodními snowboardovými happeningy nejen u nás, ale především v Evropě. Jako první přichází nejčastějí Hintertux se svým brzkým openingem a přesně tak tomu bylo i letos. Náš podzimní obligátní výlet do Tyrolska tak na sebe nenechal dlouho čekat.

Naše posádka ve složení Jakub Shymonkey Šimůnek, Aleš TomsaTomáš Císař spolu s ostřílenými kluky z Make it Real produkce (Martin KolaříkMichal Oškrkaný) tedy vyráží ve čtvrtek v podvečer natěšená na první letošní shred.

Po příjezdu do malebné vesničky Tux se ubytujeme a ráno vyrážíme vcelku brzo nahoru na kopec, protože jsme měli v plánu jezdit a točit co to půjde. Bohužel počasí nás přivítalo dost klasicky na místní poměry a sice mlíko, vítr a divnej sníh. Dali jsme tomu asi dvě hodinky warm upu, jestli se podmínky nezlepší, ale nic tomu nenasvědčovalo, a tak jsme se rozhodli to pro dnešek zabalit s tím že “zítra bude líp”.

No druhý den to byl hotový mordor. Vichr 50km/​h, totalní bílá tma a všude vypluženej led od hysterickejch lyžarů. Nedá se nic dělat, prostě s radostí to nemá nic společnýho. Opět to teda balíme s tím, že si kluci natočili nějaké záběry okolí, stánků, zkrátka místní atmosféry a alespoň půjdem skatovat a natočíme něco málo skateboardingu. To se nám skutečně podaří, a tak stoupá i nálada.

Ta vyvrcholí večerní skvělou párty, před kterou se k nám přidá i pár našich zabijáků z reprezentace jako Dušan Kříž, bráchové Porkerti a především navrátilec z Kanady Petr Horis Horák. Naše bomb squad si party užívá maximálně a probíhaj klasicky všechny možný scénáře od pěstí a facek až po pusinky. Při pozdním návratu domů se však od Kolťáka dozvídám krutou pravdu a to, že se nám nedopatřením smazaly záběry z celého dne. Naštěstí nejsme ve stavu, že bysme se z toho hroutili.

Druhý den tedy máme napilno. Snídaně, natočit něco o tom jak se záběry daly do jiného hrníčku a zpět na svah. Už po cestě to začíná deštěm, který vrcholí nahoře brutální vánicí a sněžením. Ok, park je prostě pasé, s tím jsme se smířili. U prostřední stanice lanovky kde je zázemí celého openingu ale vyrostl alespoň improvizovaný shred v podobě pvc roury a námi postavený pole jam z tyče ohraničující sjezdovku.

Snowboarding milujeme, a tak si i v nejhorším počasí dáme každý několik triků na spravení chutě a všem nám to myslím vykouzlilo alespoň na chvíli úsměvy ve tvářích. Poté se vydáváme směr Mayrhofen do skateparku, abychom nahnali zpět o co jsme přišli a také abychom si prostě dobře zajezdili. Při tom nás provází poprcháváni a vítr, ale už to nikomu příliš nevadí a všichni si den užívají. Když už máme dost vyrážíme pomalu směr centrum, kde si ještě Císi dá perfektní nose manual bs rev na místním provařeném spotě a příjemně unavení vyrážíme směr do naší rodné země.

Ač jsme zažili počasí fakt pod psa, to že jsme se zase jako banda potkali po dlouhé letní pauze bylo super a zažili jsme během těch pár dní tolik srandy, že to sem ani nemůžu napsat :) Užívejte shred a vidíme se na další akci. Peace Aldou Raines.

P.S.: V pondělí, když už jsme dávali do kupy tenhle report na zadku v Praze, se samozřejmě na Hintru vyčasilo a konečně se v plné kráse ukázal i místní park. Ten bude otevřený celý podzim a jeho stav čekujte nejlépe na jeho facebooku.

SNOWBOARD: Mrkej na první fotky a video ze Swatch Nines 2024

Swatch Nines nás zase letos pošlou do kolen! Čekuj první obrázky a edit ze švýcarskýho Schilthornu...

Doražte na opening Horsefeathers snowparku Mölltaler Gletscher!

I když v Česku už je léto v plném proudu, tak u rakouských kolegů za hranicemi si stále můžeme užívat zimní radovánky naplno! A ještě ke všemu ve zcela novém Horsefeathers snowparku na ledovci Mölltal! Slavnostní opening proběhne v sobotu 20. dubna!

Obertauern hostí finální závod kvaldy na Freeride World Tour 2025!

Obertauern letos vůbec poprvé hostí závody 4* Freeride World Tour Challenger Series. Již tento víkend se tam potkají nejlepší jezdci Freeride World Tour a nejlepší jezdci kvalifikace a budou bojovat o poslední cenné body, které rozhodnou zda i do příští sezóny zůstanou v nejvyšší třídě Freeride World Tour. Sledujte živý přenos ze závodu přímo tady!